Vége. Eszter ajándékra vadászik a repülőtéren. Én is hasonlóképpen tennék, de ehhez lépni kellene a lábammal. Erre azonban jelen pillanatban képtelen vagyok.

Tegnapelőtt éjszaka felmásztunk egy hegy tetejére az Adam's Peak nevű kolostorba, több mint 2000 méter magasra, hogy a helyi zarándokokkal együtt megnézzük a napfelkeltét a felhők fölül. Éppen arcokat filmeztünk, kisgyerekét, nagyon öreg bácsiét, betegét, sántáét, fital párét, myanmari buddhista szerzetesekét és így tovább. Aztán egyszer csak ez a több száz ember egyszerre felsóhajtott, és a sok sóhaj valami olyasmi morajjá állt össze, mint ami a cirkuszban hallható, amikor meginog a kötéltáncos. Elképzelni nem tudtam, hogy mi történhetett, megfordultam a kamerával, és láttam, hogy kibukott a nap a felhők fölé.

Ez mind nagyon szép és jó, csakhogy a hegyre lépcsőzni kellett, méghozzá hajnali háromtól három órán keresztül folyamatosan, többezer különböző magasságú lépcsőn felmászni, vagy három-négy kilométeren át, a világ - hivatalosan - leghosszabb lépcsőjén... Aztán ugyanez lefelé.

Másnap alig bírtunk lábraállni. Elmentünk Ayurveda vádlimasszázsra. De csak még rosszabb lett. Eszternek a combja sajog elviselhetetlenül, én az előbb úgy mentem el wécére a reptéren, hogy a szembejövők arcán egyértelműen látszott: azt hiszik, már túl késő...

Hogy mi lesz velünk a Himaláján márciusban... Talán ott is lesznek szerzetesek iszonyú finom citromkrémes keksszel teli energiával...

No, de előbb érjünk haza, ahol már vágják a bolíviai anyagot, én Londonból dolgozom rajta a hétvégén, Eszter otthon, hétfőtől csatlakozom, egy hetünk van befejezni, aztán irány Afganisztán.

window.fbAsyncInit = function() { FB.init({ appId : '217136951693260', autoLogAppEvents : true, xfbml : true, version : 'v10.0' }); };
-->

A bejegyzés trackback címe:

https://onthespot.blog.hu/api/trackback/id/tr181673552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása