A magyar házaspár a ma esti adásból

 

On The Spot – A helyszín: Dél-Afrika
július 8. csütörtök 22:30 Spektrum
július 9. péntek 22:00 Sport1
 
További hírekért, képekért és rövid bejelentkezésekért látogass el az On The Spot Facebook oldalára!

 

window.fbAsyncInit = function() { FB.init({ appId : '217136951693260', autoLogAppEvents : true, xfbml : true, version : 'v10.0' }); };
-->

A bejegyzés trackback címe:

https://onthespot.blog.hu/api/trackback/id/tr972136312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a nyugalom megzavarására alkalmas · http://www.youtube.com/watch?v=NBszQFz6buA 2010.07.08. 10:57:37

nevetseges

ez az egyoldalu megbocsatas es onvad, hogy az apartheid tehet rola

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.07.08. 11:48:14

Sem Jézus, sem Isten nem szereti a négereket. Ez tutibiztos. Ellenkező esetben nem teremtette volna őket olyan rondának!

Kun András 2010.07.08. 11:53:00

Húsz éve nincs apartheid. Sajnos.

kicsijuti 2010.07.08. 12:04:24

@"the dragon": szerintem téged meg még nyád sem szeret.
Egyébként nagyon szimpatikus egy házaspár, nem a négerek vannak a fehérek ellen hanem a gazdagok a szegények ellen.

firg_firg 2010.07.08. 12:06:23

Andris bazzeg! A f@szér nem lehet letenni a kamerát állvanyra. Ettöl a ringatozástol tengeribeteg leszek.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.07.08. 12:10:37

@Gyagyás Tóni:

Ezt most úúúgy mondod, mintha tényleg nem lennének büdösek!

@kicsijuti:

Ha most arra célzol, hogy néger vagyok, akkor közlöm veled, alaposan tévedsz!

Démonmac1 2010.07.08. 12:24:53

Az ember azt hinné hogy talál egy posztot amiben nincsen rasszista söpredék.

wolframkarbid 2010.07.08. 12:27:19

Ekkora elbaszott szar spot-ot, ugyanazt láthatjuk benne, mint mindenhol az elmúlt 60 évben miszerint: ha valakit fehérként, kirabolnak, megerőszakolnak, megölnek, akkor az csakis a saját hibája....

sixx · http://comment.blog.hu 2010.07.08. 12:35:55

hát, amikor minket kiraboltak Nigériában a helyiek, valahogy nem kívántam nekik, hogy Jézus nagyon szeresse őket, és ugyanezt gondoltam volna akkor is, ha fehér, sárga, vörös, kék, vagy hupilila lett volna az a gyökér, aki hatodmagával randalírozott a lakásban. ők meg biztos a gyarmatosítás miatt tették.

dorkoka 2010.07.08. 12:37:54

Az apartheidben a négerek jobban éltek mint most. Nem a fehér ember tehet róla hogy a feketéknél a születés szabályozást Aids doktor vezényli. És nem azért rabolt mert éhes hanem azért mert néger bűnöző. Én is voltam éhes, nem mentem be máshoz!

ehunevazze 2010.07.08. 12:39:50

Dél-Afrikában most is van elnyomás, csak most a feketék nyomják el a fehéreket. Ez mindjárt szebb, elfogadottabb, mint volt az apartheid idejében...

megmondtam?megmondtam 2010.07.08. 12:48:59

az afrikai négerek állatok. ez tény. apartheidre pedig szükség van.

megmondtam?megmondtam 2010.07.08. 12:52:06

@Démonmac1: de aztán mindig feltűnsz te zsidónáci...

kennimekkormikk 2010.07.08. 12:53:14

wolframkarbid : teljesen igazad van.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.07.08. 12:53:28

@megmondtam?megmondtam:

Már ne is haragudj, de ezek kifinomult, fehérgalléros bűnözők voltak! Példának okáért, a falon lógó festményt sem keverték össze Van Gogh hasonló tematikájú alkotásaival...

Hemploid 2010.07.08. 12:56:46

Na mielott mindenki elkezdi osztani az eszt... katpol.blog.hu nagyon szuper iras az apartheid rendszerrol...

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.07.08. 13:07:04

Hát, valahogy nem hatódok meg az apartheidet PC-n elmarasztalsuktól. A 70-es években mentek oda. Ha annyira nem azonosultak vele, akkor minek? Nekem képmutatónak tűnik a hozzáállásuk.

Pepe135 2010.07.08. 13:21:22

Nagyon gyorsan területileg is külön kellene válaszatani a fehéreket a feketéktől. Utána viszont a fehér területeket bármilyen, ha kell tömegpusztító fegyverekkel meg kell védeni.
Ahová a feketék betették a lábukat, ott egy idő után tombol az erőszak. Olyanok mint a sáskák, csak szaporodni tudnak, és felemészteni a terület erőforrásait.
A vadakatmegették, a termőtalaj kimerült. Ehhez elég volt kb 80 év.
Vajon mikor indulnak el észak felé?

ne most 2010.07.08. 13:24:44

Nagyon kedves házaspárnak tűnik, de tudjuk, akit rablótámadás ér, az már többet nem lesz kedves.

gorcsev54 2010.07.08. 13:49:03

És ez most egy nagy hír? Magyarországon ,hány rablótámadás van naponta?És hány lesz?Nem vagyok rasszista, nincs cigány bűnözés, néger bűnözés stb.Csak valahogy a börtönökben is több van mindegyikből.Igaz rosszabbul is élnek-de nem kell aggódni nemsokára egy szinten leszünk.Akkor mi lesz?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.07.08. 14:12:49

@Pepe135:

Már régesrég elindultak, sőt meg is érkeztek.

Viszont nem merült ki semmilyen termőtalaj. A probléma más. Én nem fogalmaznék egyébklént sem úgy, mint te, de az biztos, hogy a kérdés összetettebb, mint azt jóindulatúan tettetni szokás.

libus_ 2010.07.08. 14:19:42

Most a VB miatt Dél Afrika került reflektorfénybe. Eszter és Andris is gyorsan odaszaladt lehúzni még egy bőrt a rókáról.
Megjegyzem 1. Dél Afrikában (különösen Johannesburgban) a világon a legrosszabb a közbiztonság - "mint az közismert..."
2. Zimbabweban a fehéreket már szinte teljesen kiirtották, nem mellesleg kormányzati támogatással.
Remélem a "Hope for Africa" jegyében a következő VB-t, vagy olimpiát ott fogják megrendezni ezek a korrupt maffiózók.

__Geri__ 2010.07.08. 14:25:15

Hitler lassan dolgozott.

p.i.g 2010.07.08. 14:30:35

Nem mintha itthon nem történhet hasonló de......

Ahogy édesapám mondaná: engem miért nem raboltak még ki a négerek? Mert nem megyek oda élni ahol kirabolhatnak a négerek.

Ja kérem a qrvának áll ne sírjon ha megbsszák

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.07.08. 14:33:58

Látom nem csak én kezdem unni ,hogy mostanában a nem fehér bűnözők, vélt sérelmeik,szubjektív álláspontjuk okán jogos,"igazságos" "reakciónak" érzik és legitimálják bűnűzői tevékenységüket.Köszönjük meg e mellé azoknak liberálisnak mondott jogvédőknek,meg neo hippiknek ,hogy még adják is alájuk a lovat.

baliquez 2010.07.08. 14:35:55

@Démonmac1: "Az ember azt hinné hogy talál egy posztot amiben nincsen rasszista söpredék. "

Azért en bloc nem kellene rasszista söpredéknek nevezned a kafferokat, biztos van köztük olyan is aki nem az.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.07.08. 14:37:59

@p.i.g: és ha majd a bűnöző megy oda ha ahol a kedves,okos édesapád lakik akkor mit csinál?elköltözik ?

kurvazosblog 2010.07.08. 14:50:50

Engem konkrétan az érdekel hogy MI A FASZÉRT kéne odafigyeljek "Eszter és Andris" világkörüli útjára. Se nem szépek, se nem okosak, se nem viccesek.

p.i.g 2010.07.08. 14:51:37

@Blás Sailor von Wolfhausery: a kedves okos édesapám elhúnyt. Úgy, hogy 40 évig volt baleseti sebész. Panelban lakott amíg egy éve meg nem halt. Ingyen gyógyított cigányt és nem cigányt. Soha senki nem bántotta. MIÉRT?
Egyébként mint írtam ez itthon is előfordul. Nem is ritkán. Én is elismerem, hoy létezik C. bűnözés.És útálom is őket.
Amit írtam képletes volt. Sajnálom, hogy te ezt nem értetted. Mielőtt megbántasz embereket olvasd el még egyszer mit írnak. Hátha másodszor megérted.
Maradok tisztelettel. PG

kennimekkormikk 2010.07.08. 14:54:36

baliquez : Ez volt a nap aranyköpése. Köszi szépen :))

fourgee 2010.07.08. 14:56:43

@megmondtam?megmondtam: "az afrikai négerek állatok. ez tény. apartheidre pedig szükség van."

Mit jelent az, hogy "afrikai néger"? A dél-afrikai feketék teljesen mások mint a nigériaiak, mások mint a ghánaiak, vagy mint pl. az eritreaiak. Mind-mind másképp néz ki. Pl. mi nem nézünk ki úgy mint a finnek, vagy mint a spanyolok, de úgy sem mint az olaszok, vagy úgy sem mint a zsidók. Pedig ezek mind-mind európai fehérek, mégis látszik hogy ki honnan jött, mindegyik nécsoportnak mások a szokásaik, más a mentalitás, mások a bűnözési adatok.

Ugyanez van Afrikában is...

baliquez 2010.07.08. 15:04:08

@fourgee:
"Mit jelent az, hogy "afrikai néger"?"

Az afroamerikai meg az afrolondoni mintájára afroafrikait jelent újbeszél-nácipécéül.

Alvin666 2010.07.08. 15:15:00

@p.i.g:
Nem akar szereintem teged es foleg edesapad emleket senki megbantani. Topiktarsunk csak arra hivta fel becses figyelmedet, hogy edesapad hozzaallasa esetleg mukodott akkor, amikor meg a polkorrektseg jegyeben nem kellett befogadnunk, vagy tenyesztenunk mindenfele sopredeket es meg voltak rendorok az utcan, hogy ez a bizonyos sopredek ne akarjon ott rombolni, ahol a normalis emberek eltek.
Csakhogy a vilag megvaltozott es a dolog mar nem ugy mukodik, hogy ha en nem akarok a tetvesbunozes altal erintve lenni, akkor nem megyek oda. Apam, ezek az emberek sajnos szabadon mozoghatnak a vilagban, ha meg nem vetted volna eszre... Ha te nem mesz oda, akkor majd ok jonnek "ide"...
Sajnos apud hozzaallasa teljesen ertelmetlen es eredmenytelen lenne ebben a mai szar, szethullo polkorrekt vilagban. Ma mar ez a "nem megyek oda es akkor nem erhet baj" sruccpolitika egyenesen suicid.

Alvin666 2010.07.08. 15:19:08

@fourgee:
"a spanyolok, de úgy sem mint az olaszok, vagy úgy sem mint a zsidók. Pedig ezek mind-mind európai fehérek..."

Latom, boven van meg mit tanulnod...

2010.07.08. 15:24:51

Ez kell nekünk, Rainbow Country, ugye?
Követem a meccseket, és már 2 hónapja más nem jön a BBC, Sky, stb csatornákról, csak Dél-Afrikát bemutató műsorok : hogy mennyire fontos a sport és hány gyerek életét fogja megváltoztatni, adakozzatok,stb. Namost. Hány Dél-Afrikai profi focista van? Szép dolog a sport, de nem az fogja kihúzni a bajból az országot.
A bűnözést nagyon cizelláltan mutatják be : szó sincs arról hogy négerek ölnek fehéreket! Sírnak még mindig az apartheid miatt, fehér riporter bólogat és nagyon bűnbánóan néz... Demagóg, unalmas, szar műsorok. És ez sem kivétel. Kamu oknyomozó riporterkedés!
El lehetne menni Nyíregyháza, stb környékére, ott ugyanez van, és arról ugyanígy nem lehet teljes képet festeni mert olyan nincs hogy cigányok / négerek ölik a fehéreket! Ja, persze...

p.i.g 2010.07.08. 15:26:24

Üdv. Amit írtál azzal 100% egyet értek. Az idézet a te aspektusodból valóban nem él. Hiszen én is egy vidéki városban nyomorgok a két diplomámmal és terrorban tartanak a cgányok. Arra akartam utalni, hogy nekem azért nem szimpatikus ha kimegy 2 ember egy nyomorgó országba a gazdagságért és úgy él mint itthon senki. Miközben az ott élők meg szart esznek bánatukban. Aztán bemegy az ott élő és kirabolja. Ezen nincs mit meglepődni.
Pl: én voltam üzleti úton pakisztánban. Nem mentem a kis öltönyömben a sikátorokba flangálni. Nem csak a félelem miatt, hanem mert tudom, hogy az ott élők egy szál szros gatyában élik le az életüket. Amúgy meg egy szavam se lehetett volna ha ledarálnak egy sátorban. Minek toltam oda a képem?

Kun András 2010.07.08. 15:31:35

@kicsijuti: Neked fingod nincs arról, mi van Dél-Afrikában. Láttam én fehér embert is egy randért autót őrizni. Szegény embert. Meg rabolni, feketét.
Javaslom, menj el Durbanbe és sétálgass egy kicsit az utcán! Ha túlélted, beszélhetsz. Fényes nappal is leszúrnak, a legforgalmasabb utcán.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.07.08. 15:33:44

@p.i.g: Elsősorban nem volt szándékomban megsérteni senkit, sajnálom ha így sikerült.Másodsorban nagy mértékben irreleváns mi volt a foglalkozása édesapádnak meg ,hogy miként végezte azt,lehetett volna nagyon becsületes kazánfűtő is(például ,nem lenézve a kazánfűtőket, ha vannak még egyáltalán),de azzal a demagóg hozzá állással ,véleménnyel sehogy sem tudnék azonosulni és egyetérteni,ugye ehhez jogom van?Lehetséges ,hogy meghaladja képességeimet de semmi képletességet nem tudok benne felfedezni e poszthoz igazítva(!).Az örömlányos mondás persze nagyon ül,és érthető is, de a másik-a Dél-Afrikai állapotokra vonatkoztatva- számomra nagyon nem; jelzem még egyszer, én az alapján írtam amit.Dél-Afrika lévén a poszt témája.Mert nem mindegy ,hogy bűnözők közé mész lakni vagy ők jönnek a "te körynékedre".Szóval mielőtt kioktatsz ,jó lenne ha tanulmányoznád Dél-Afrika történelmét vagy megnéznéd a szövegkörnyezetet és a témát mielőtt valahova (hibásan) idézed néhai édesapád egy mondását, majd látványosan megsértődsz, kioktatsz másokat és irreleváns érvekkel próbálod a magad álláspontját bizonyítani.

Üdv!

Aron M 2010.07.08. 15:36:25

gyomorforgató ez a videó.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.07.08. 15:42:36

Napokban mesélték többen is - érintettek -, hogy egy jászsági városban!, sötétedés után nem mernek az emberek kimenni az utcára és ha elmennek valahová otthonról, akkor őrt kell fogadniuk, mert egyből lerabolják a házat.
Kedves alkotók, ennél jobb anyagért is elég lett volna alig 100 km-t utazni...

a nyugalom megzavarására alkalmas · http://www.youtube.com/watch?v=NBszQFz6buA 2010.07.08. 15:44:58

amugy a

magamutogato onimadaton

meg az ocska libsi propagandan kivul

szol meg valamirol ez a musor?

Brain$torming 2010.07.08. 15:51:20

Basszus, meg akartam nézni a műsort, de most elment a kedvem.

p.i.g 2010.07.08. 15:53:58

@Blás Sailor von Wolfhausery:
1. a "sértődés" még mindíg jogos ha valaki így ír bárkiről a "kedves,okos édesapád" . Foglalkozástól és életciklustól függetlenül.
Én se teszek cinikus jelzőt a rokonaid említése közben. Még ha úgy gondolom, hogy nem helyesen idézed őket.
2. azért tartottan relevánsnak a foglalkozását mert pl. egy kazán fűtó (sajnos) nem engedhette volna meg, hogy feltűnően úgy éljen, hogy az másoknak rosszul essen.
3. a qrvás mondásom nem ül ha az elsőben nincs igazam

farkamatvakarva 2010.07.08. 16:03:42

régen volt egy poén póló:
az aids megöli a homokosokat

módosítva lehetne ilyent is gyártani:
az aids megöli az afrikai niggereket :D

Az ős kaján 2010.07.08. 16:04:15

Van egy ismerősöm 18 évet szolgált az Idegen Légióban. Haza jött a 8. kerületben lakik és a kemény legény sötétedés után nem mer kimenni az utcára. Hát ez normális dolog...???

p.i.g 2010.07.08. 16:13:00

@Az ős kaján: ja könnyű keménykedni Dzsibutiban, Arganisztánban. Bezzeg a Szigony utca.. :-)
De viccen kívül azért ezen érdemes töprengeni. Ide jutottunk

otapi 2010.07.08. 16:21:07

@espadazo - Játékbolt:: Ez sajnos így megy Bp-en is. 3 év alatt háromszor próbáltak betörni, amikor hosszú hétvégére elmentünk otthonról.
Most már távfelügyelet is van bekötve, hátha az végképp a kedvüket szegi.
Mondjuk, fegyveres rablástól még azért nem tartok.

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2010.07.08. 16:27:57

@dorkoka: "Az apartheidben a négerek jobban éltek mint most."

Ha olyan jó volt az a rendszer akkor miért buktatták meg? :)

Gyagyás Tóni (törölt) 2010.07.08. 16:31:43

@kurvazosblog: Nananan! Esztike egy patront megér. Mondjuk az a békafejű , gülüszemű gyerek a hombár fejével tényleg gáz.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.07.08. 16:36:17

@p.i.g: Na akkor utoljára :látom még mindég a szavakon próbálsz lovagolni és a lényegi részt figyelmen kívül hagyod.
Az örömlányos közismert mondás más oda illő esetekre írtam ,hogy ül,rosszul fogalmaztam azzal kapcsolatban lehet.Mint írtam fentebb végig a Dél-Afrikai viszonyokra vonatkoztatva írom amit ezt kellene megérteni,hagy idézzek egy másik hszedből:
"Arra akartam utalni, hogy nekem azért nem szimpatikus ha kimegy 2 ember egy nyomorgó országba a gazdagságért és úgy él mint itthon senki. Miközben az ott élők meg szart esznek bánatukban."

Na ez Dél-Afrikára nem egészen igaz,oda fehér telepesek mentek anno ,nagyrészt lakatlan területre és értéket teremtettek,a nem lakatlan részeken meg háborúztak párat(tiszta Amerika nem?).Majd az északról érkező és őket túlszaporodó afrikaik azt gondolják ,hogy az nekik JÁR,mert CSAK,mert ők vannak többen,end of story.
Nem az volt felállás ahogy az idézet mondás és a hszed sugallja,sőt ha továbbmegyünk logikailag; talán nem a feketéknek kellett volna meglepődni ,hogy a fehérek-igaz kétes eszközökkel- meg akarják védeni azt, amit az ő felmenőik teremtettek véres,verejtékes munkával.

Üdv, s pára.

HgGina 2010.07.08. 16:49:24

Az állandó és folyamatos, megalapozott igények ellenére miért szüntetnek meg olyan népszerű dolgokat mint az autodafé, holokauszt, apartheid...?
Megette a fene már ezt a századot.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.07.08. 16:53:40

@flash.gordon: még mielőtt az apartheidet az ördögtől való, gonosz fehérember találmányként bélyegezzük meg, felhívnám a figyelmet, hogy az egyik legnagyobb néger vezető, Malcolm X sem hitt az integrációban. Ő abszolút szegregáció hívő volt és az volt a víziója, hogy a feketék és fehérek külön éljenek, és hogy a feketék végső soron vándoroljanak vissza Afrikába.
Azzal viszont egyetértek, hogy aki létrehozza a szegregációt, az ne a másik csoport kárára tegye, hanem mindenkinek legyen esélye jólétben élni és felemelkedni - ha akar.

HgGina 2010.07.08. 16:56:56

@flash.gordon: mert úgy akartak élni, ahogy a fehérek.

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2010.07.08. 23:13:20

@Rékuc: Hát a szegregáció mindig valakinek a kárára jön létre. Aki másról beszél az javíthatatlan idealista mint ez a malcolm is volt.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.07.09. 08:05:14

@flash.gordon: azért azt nem mondanám, hogy pl. az apartheid a négerek kárára jött volna létre, legalábbis ha meggondoljuk, hogy a fehérek megérkezése előtt milyen körülmények között éltek.

Brain$torming 2010.07.09. 10:40:31

Kedves Eszter és András!

Fogalmam sincs, hogy olvassátok-e a kommenteket, vagy sem.
Azért megírom.

Megnéztem a műsorotokat tegnap este, még nem láttam előtte tőletek.

Baromi érdekes volt, és sajnos baromi manipulatív.

Látszik, hogy ti még mindig a régi liberális iskola kitűnő tanulói vagytok, még mindig a hatmilliónál tartotok, és meg mindig nem tudjátok elképzelni, milyen együtt élni az újlipótvárositól eltérő kulturális, szocailizáltsági fokon élő emberekkel.

Én sem élek Borsodban, de tudom, mi megy ott. És nagyon megértem az borsodi magyarok elkeseredettségét.

A filmetek meg megmutatta, mi megy Dél-Afrikában.

Csak, sajnos nagyon manipuláltatok.
A mai médiában bármilyen rasszista hozzáálást, gondolkodásmódot védeni szinte lehetetlen. Gyakorlatilag szánalmassá, nevetségessé és hiteltelenné teszi az embert. És ti az ottani fehérekkel pont ezt csináltátok. Szinte csak rasszizmusról kérdeztétek.

Majd, szinte romantikus feka ganxstavilágot, egy bulizás kellős közepén, jelentősen alákérdezve, a rablásokat szinte levegővételként bemutattátok, mekkora frankók a feka srácok. Hát, már ne is haragudjatok, ez beszarás.

A fehérek karót nyelt bunkó rasszisták, a fekák meg bűnöznek ugyan, de mekkora lazák. Komolyan, már majdnem ott tartottam, hogy beülnék a laza fekák közé, mert milyen jó fejek.

Nameg az a duma, hogy a GAZDAGOK (Andriska elmondta 3X) ilyen drótkerítéssel védik magukat.
Ez a rész volt a műsor mélypontja. Bazmeg, nem a gazdagok, hanem az EMBEREK védik magukat a rablásoktól! Ácsi!

16 éve demokrácia van ott. Miért nem változott a helyzet?

Fura volt olyan fiatalokkal beszélgetni történelemről, akikbe nem sulykolják minden nap a holokamut, mi? Akik ki merik mondani, ami nektek fel sem tűnt: az nem fehér, aki a fekákkal együtt énekli a gyilkolós nótát, hanem ZSIDÓ!

Undorító rasszisták! Áááááá.

Azért megnézem a többi műsorotokat is, mert érdekes. Végülis, ez a lényeg.

Gerry. 2010.07.09. 11:01:58

@Brain$torming: A műsorral kapcsolatban teljesen igazad van, de az ilyen "holokamu" szintű hozzászólásokkal teljesen hiteltelenné teszed a véleményed.

Mindettől függetlenül tény, hogy iszonyatosan demagóg és sarkos volt a műsor; jobb helyeken legalább próbálják csomagolni és kevésé pofábamagyarázni a képet, ha valamit ferdíteni, és nem fordítani akarnak. Ami persze a műsor készítőinek szíve-joga, mióta televíziózás létezik, de ettől még a Dél-Afrikáról szóló adás (az első, amit láttam) védhetetlenül, és primitíven demagóg volt: minden afrikáner rasszista, a szegény, megélhetési bűnöző feketék pedig nagyon sajnálnak miközben felnégyelnek. És utána bűntudatuk is van. Hajj.
Most komolyan, ezért az iszonyatosan polkorrekt szarért kár volt kimenni. Nevetséges volt a műsor, és ráadásul ormótlanul primitív is: ehhez képest Minchael Moore dokujai a pártatlanság csúcsának mondhatóak....

Brain$torming 2010.07.09. 11:16:20

@Gerry.:
""holokamu" szintű hozzászólásokkal teljesen hiteltelenné teszed a véleményed."

Látod, erről beszélek. A trendtől, belénksúlykolt 'igazságoktól' eltérni mér hiteltelenséget von maga után.

Próbálj csak elolvasni, megnézni pár olyan, holokauszt-revízionisták (nem tagadók) által készült filmet/könyvet, ami nem a 6milliót, meg a lámpaernyőt, meg a szappant tolja, hanem a fizikai, meg időbeli képtelenségekre mutat rá, lehet, te is holokamunak hívnád.

Ahogy az egyik afrikaneer is megjegyzte: 2 hét.

Holokaszt kérdésben pedig a legfrappánsabb az egyik túlélőtől hangzott el: Ha ennyi túlélő van, ki halt meg ott?

Gábor.M 2010.07.09. 11:17:49

Sziasztok!

Elolvastam jó pár hozzászólást, de nem mindet ezért bocs, ha már valaki leírta előttem.
Látom, végül is a fő téma a rasszizmus. Véleménzyem szerint nem kéne ennyire felületesen elkülöníteni, hogy ki a rossz, vagy, hogy ki képviseli az igazságot. Sokan írják, hogy a feketéket nem kell sajnálni, hiszen ők is rasszisták és lényegében ők rabolnak, gyilkolnak, stb. Csak, hogy van egy alapvető gond, eltérés a fajok között ami a rasszizmus kiváltó oka. Ez pedig a szociális fejlettség. A fehérek ezért nézik le a feketéket vagy a cigányokat és ők ezért ellenségesek a fehérekkel szemben.
A másik a kultúrális örökség, hagyományok amik eltérő módon formálják a közösségeket (lásd. zsidók, keresztények, vagy politeista vallásúak).
Na és persze ott van a gazdasági fejlettség is.
Ezeket figyelembevéve nem lehet egyértelműen kimondani, hogy ki a jó vagy ki a rossz, hiszen minden csoport vagy egyén a saját "szintjéhez" mérten cselekszik "helyesen".

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2010.07.09. 11:37:32

@Rékuc: na jó de ha a javukra szolgált akkor miért döntötték meg ezt a rendszert? Tényleg te szeretnél úgy élni, hogy külön wc-re kell járnod, elszeparált helyed van a parkokban, a buszon a strandokon?

Ezekiel 25,17 2010.07.09. 12:39:05

Tényleg elég keveset mutatott a műsor, ennél sokkal többet vártam. Egy 760 fős falu volt a legmegfelelőbb egy 3 és fél milliós közösség bemutatásához? Hát gratulálok? Kíváncsi lennék egy fokvárosi menedzser véleményére is.

A másik oldalon szintén: gondolom azért vannak dolgozó feketék is. Egy olyat nem lehetett volna megkérdezni, hogy neki mi a véleménye?

a nyugalom megzavarására alkalmas · http://www.youtube.com/watch?v=NBszQFz6buA 2010.07.09. 12:46:00

@Brain$torming:

te hulye, elmebeteg

mi koze most ehhez a teahoz a holokausztnak? igy szart se er amit irtal

@Gerry.: teljesen igazad van

Brain$torming 2010.07.09. 13:30:50

@a nyugalom megzavarására alkalmas:

A műsorban szó esett erről, és a hollókoszt eszméletlen túldimenzionálása előtt nem volt téma a rasszizmus. Összeköthető a dolog. De rólad, és erről ennyit.

@Gábor.M:

"Ez pedig a szociális fejlettség. A fehérek ezért nézik le a feketéket vagy a cigányokat és ők ezért ellenségesek a fehérekkel szemben."

Óriási, hatalmas tévedésben vagy. A teljesen primitív, vadászó, gyűjtögető életmódot folytató Amazonas-vidéki törzs sem szocializált.

De bármilyen forgatócsoport arra megy, nem akarják sem megölni, sem kinyírni, sőt, hónapokig együtt lehet élni velük.
Nem a szociális, és kulturális különbségekből van gond. Illetve nem kizárólag. Hanem az abból fakadó bűnözéssel! Engem pl. kiborít a cigányok hangoskodása, és elképesztő agresszivitása is. Ez kulturalis különbség. De elviselném, ha nem én tartanám el őket, és még ki is rabolnak a négyeshatoson.
Ahogy elnézem, DA ugyanez, pepitában.

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2010.07.09. 14:42:58

@Brain$torming: szerintem meg azért beszélnek dél Afrikáról mert történik valami ott, amiről beszélni lehet. ennek sok köze nincs a holokauszthoz. Valaki azért beszél róla mert nem tetszik neki a mostani rendszer, és burkoltan az apartheidet élteti, van, aki azért mert vb van.

baliquez 2010.07.09. 15:00:20

@Gábor.M: "Sokan írják, hogy a feketéket nem kell sajnálni, hiszen ők is rasszisták és lényegében ők rabolnak, gyilkolnak, stb."

Nem ők "is" hanem ők "a". A fehér bűnöző nem bőrszín alapján válogat áldozatot, egyes rendkívül elszigetelt eseteket kivéve. Éppen ezért volt politikai okból szükséges igényre hívni a MO-i cigógyilkosságokat is, hogy legyen a serpenyő másik oldalában is valami! Arányaiban a médiavisszhang dacára az még mindig egy nagy áthúzott NULLA, nálunk a kormosok, DA-ban pedig a kafferok ölik napi szórakozásukkként a fehéreket! Nem ám azért mert gazdagok, hol gazdag egy MO-i kisnyugdíjas vagy egy átlag DA-i farmer? Hanem azért mert fehér, azért mert emiatt megtehetik, mert tudják hogy nagy eséllyel nem áll meg ellenük a rasszimusvád a mai végletesen elkúrt és igazságtalan világrendben!

"Csak, hogy van egy alapvető gond, eltérés a fajok között ami a rasszizmus kiváltó oka. Ez pedig a szociális fejlettség. A fehérek ezért nézik le a feketéket vagy a cigányokat és ők ezért ellenségesek a fehérekkel szemben."

Nem szociális, súlyos tévedés. Civilizációs normák vannak a XXI.században, és széles néptömegek vannak akik kihasználják a fehér ember által létrehozott, technológia- és tudásalapú civilizáció fejlesztéseit, élnek az e halmazban alanyi jogon megkapott jogaikkal, de az ezért párhuzamosan elvárható kötelességekre magasról tesznek és az elvárható MINIMÁLIS normákat SEM tartják be.

"..kultúrális örökség, hagyományok..nem lehet egyértelműen kimondani, hogy ki a jó vagy ki a rossz.."

A faji alapon megválasztott gyilkosság ELFOGADHATATLAN, és bűnrészes benne az is aki ennek elfogadhatatlanságával kapcsolatban kételkedik! Kár hogy az ezzel kapcsolatos erkölcsi nézeteimet pl. a zsidó állam nem osztja, emiatt is kerül minden ehhez hasonló témába - szégyenszemre - Izrael és az ottani harcos cionisták "hatmilliózása".

"...minden csoport vagy egyén a saját "szintjéhez" mérten cselekszik "helyesen"."

Így van, ám mivel országokban, városokban és családokban élünk, éppen ezért a társadalomba beilleszkedni nem akaró és nem tudó egyéneket, csoportokat bizony SZEGREGÁLNI kell, nem rasszizmusból hanem az adott társadalmi REND fenntartásának érdekében. Erre különböző megoldások létezhetnek, a cél az hogy a csoport sajátos kulturális hátteréről le kell szakítani a normákkal összeegyeztethetetlen elemeket.

Személy szerint én azon a véleményen vagyok hogy mindenki csináljon azt amit akar ha azzal másoknak nem árt, és ha törvénybe nem ütközik. Ha viszont árt akkor pont azoktól a jogoktól fosszák meg amivel másokat megkárosított. A mai technológiai eszközökkel egy ilyen - liberális ÉS rendalapú - társadalmi rend kiválóan megoldható lenne. Az alapprobléma abban van hogy a faji és társadalmi ellentétek mesterséges szításával és az életterek csökkenésével párhuzamosan a hatalom valódi birtokosai népirtásokat erőszakolnak ki világszerte, inkább előbb mint utóbb. Itt olvasható az elképzelésük kőbe vésve az új világrendjükről: www.radioliberty.com/stones.htm

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2010.07.09. 15:52:58

@baliquez:

Szia!

Egy-két logikai ellentmondásodra szeretnék rávilágítani. :)

„A fehér bűnöző nem bőrszín alapján válogat áldozatot,”

Ez főleg a ku-klux-klanra érvényes megállapítás. Persze idevehetjük az amerikai kontinens felfedezésével kiirtott indiánokat vagy a brit gyarmatosítás áldozatait. Persze ők sem bőrszín miatt lettek meggyilkolva csak útjában voltak valaminek. (a végeredmény úgyis ugyanaz.)

„Civilizációs normák vannak a XXI.században…”

Ami mindenkinek más és más.

„, és széles néptömegek vannak, akik kihasználják a fehér ember által létrehozott, technológia- és tudásalapú civilizáció fejlesztéseit, élnek az e halmazban alanyi jogon megkapott jogaikkal, de az ezért párhuzamosan elvárható kötelességekre magasról tesznek és az elvárható MINIMÁLIS normákat SEM tartják be.”

De ki kérte, hogy menjen oda a fehér ember Dél Afrikába? Egyébként úgy gondolod, hogy a civilizációs fejlesztések az puszta keresztényi szeretetből történtek? Nem azért épültek utak, esetleg korházak, hogy a munka folyamatosságát biztositsák? Már többször megkérdeztem de felteszem újra a kérdést: Ha ilyen jóságosak a fehérek a feketékhez akkor miért utálják őket annyira?

„emiatt is kerül minden ehhez hasonló témába - szégyenszemre - Izrael és az ottani harcos cionisták "hatmilliózása".

Nem ezért. Azért mert van egy embertípus, aki mindenből a zsidó-buzi-cigány hármasát hozza ki.

„ezért a társadalomba beilleszkedni nem akaró és nem tudó egyéneket, csoportokat bizony SZEGREGÁLNI kell, nem rasszizmusból, hanem az adott társadalmi REND fenntartásának érdekében. Erre különböző megoldások létezhetnek, a cél az, hogy a csoport sajátos kulturális hátteréről le kell szakítani a normákkal összeegyeztethetetlen elemeket.”

Ez rendben is volna. Kivéve persze akkor, ha egy szép napon te lennél a szegregált,. Mert akkor csak néznél tágra nyílt szemekkel, hogy ez miért veled csinálják. Az egészből csak azt nem értem miért csodálkozol azon, hogy a szegregáltak egy szép napon a szegregálók ellen fordulnak, és meggyűlőlik őket a szegregációért.

baliquez 2010.07.09. 18:10:34

@flash.gordon:
1. KKK? Tessék, itt van ellenpéldaként mondjuk a Fekete Párducok.. en.wikipedia.org/wiki/Black_Panther_Party , de idevehetők a nigger rapperek TÖMEGEI akik a zsidóuralt médiában a fehérek legyilkolását élik meg a "gangszta" rapszövegeikben. Az apró különbség az hogy a KKK inaktív, ellenben ha bekapcsolod kábé bármelyik mai, fiataloknak szóló zenecsatornát abból ömlik a gengszterizmus magasztalása meg a makik ugrálása. Honi kisebbségünk meg csipegeti is fel rendesen az ott látott erőszakos mintákat, nem mintha rászorulnának, ugye.

" „Civilizációs normák vannak a XXI.században…”

Ami mindenkinek más és más. "

Lehet hogy a nemi erőszak neked belefér az értékrendedbe, vagyunk páran akiknek nem. Utóbbiak képezik a társadalmat, előbbiek meg a söpredéket akiket el KELL különíteni.

"Ez rendben is volna. Kivéve persze akkor, ha egy szép napon te lennél a szegregált."

Hidd el nekem hogy családos fehér férfiként bőven szegregálnak engem azzal hogy az adónkból (amit iszonyú sarcnak is nevezhetünk mert minden okunkj meg van rá) tenyésztenek fajgyűlölő bűnözőket meg lilaködös idiótákat is nevelnek akik görcsösen próbálják bebizonyítani hogy szubhumán emberfajták igaziból felsőbbrendűek.

Ne zavarjon téged az sem hogy pl. Rómában már több mint kétezer éve központifűtés-hálózat volt, Afrikában pedig ma is sárkunyhók mögül lövöldözik egymást nevenincs törzsecskék véresszemű tagjai egy szál faszban - mindezt persze úgy hogy idézett jelenetben ők csak a sárkunyhó kifejlesztésére voltak eleddig képesek mert egyébként még a puskapornál sem tartanának. Ezeket állítod te szembe azzal a civilizációval amelyik épp a Marsra készül. Kapjál már a fejedhez. :)

Gábor.M 2010.07.09. 19:17:50

@baliquez:
"Civilizációs normák vannak a XXI.században…"

Na igen, de ezeket a normákat a fehér ember hozta létre, ahogy te is említetted.Ezek nem egyeztethető teljesen össze más fajok morális elvárásaival. Nem azt, mondtam, hogy védem a gyilkosokat és a bűnözőket, mert ezeket én is elitélem, csak sajnos ez a dolog nem húzható rá csak a feketékre vagy a cigányságra, mert bizony a fehér ember fia is elkövet rossz dolgokat.
Újra csak a fejlettséget és a műveltséget tudom felhozni érvként. A harmadik világban nincs olyan szintű iskoláztatás, mint Európában, Amerikában, vagy bármelyik másik fejlett területen. A legtöbb erkölcsi magatartást otthon tanulják.

"...Afrikában pedig ma is sárkunyhók mögül lövöldözik egymást nevenincs törzsecskék..."

Már bocsánat, de ma a nagyrabecsült XXI. században sem egységes a fejlettség.
Nézzünk kicsit vissza az időben. A Római Birodalom idején a rómaiak ugyancsak lenézték a "primitívebb" népeket. S bár fáj ezt mondani, de a Kárpátmedencében élők sem voltak olyan civilizáltak, mint a rómaiak.
Örüljünk inkább, hogy még vannak helyek ahol még megőrizték a hagyományokat és nem olvadtak bele Amerika olvasztótégelyébe.

Persze a szegregáció megoldás lehetne, de meddig? Hány család van ahol a szülők különböző fajhoz tartoznak. Velük mi legyen? Szét kéne szakítani őket? Na és a gyerekeik? Vesszenek?

Én is fizetek adót, tudom, hogy a nem dolgozó kissebbség is kiharapja belőle a magukét, na de a politikusaink is!

baliquez 2010.07.09. 21:06:35

@Gábor.M:
"a fehér ember fia is elkövet rossz dolgokat."
"nincs olyan szintű iskoláztatás"
"megőrizték a hagyományokat"

Egyfelől a másokra és főként a múltra ujjal mutogatás infantilis és semmiképp sem előremutató, másfelől a "megöljük a ránk nem hasonlító idegent" nem olyan hagyomány amit el kell viselnünk. Ehhez képest elvárjátok hogy tapsikoljunk is hozzá boldogan vigyorogva.

A xenofil fajvédelemnél öngyilkosabb baromságot még nem talált ki az emberiség, ennél aberráltabb, paradoxabb butaságot elképzelni is nehéz: felajánlani a javainkat és életterünket a szép és egzotikus idegeneknek akik kedvesen az életünkre törnek, mert védendő-becsülendő ősi kultúrájuk szép színes hagyományaiban a fehér ember csak áldozat lehet? Köszi, ebből nem kérek, és igenis, a saját, akár pepitapöttyös színű embertársaimmmal akarom körülvenni magam, nem pedig olyanokkal akiknek a normái ÖSSZEGYEZTETHETLENEK az általam és környezetem által képviselt civilizációs normákkal:

nem eszem meg ugyanis albínó embertársaimat, nem erőszakolom meg a süldő gyereklányokat hogy utána felnőtt férfinek érezhessem magam, nem vagdalom ki a kisajkukat sem, nem fosok ki ezer gyereket a sivatagra és az éhhalálba, nem ölöm meg azokat akik az országomat felépítették és ezzel lehetővé tették hogy robbanásszerűen túlszaporodjam őket, nem rappelek arról 0-24 hogy büszke feka rasszista vagyok, és még sorolhatnám napestig.

Lényeg a lényeg: szerintem normális ember nem akarhat ezekkel a vadakkal egy levegőt szívni, és bárki aki a velük való együttélést, deszegregációt meg hasonló gyilkos téveszméket hangoztatja bizony a nyugati civilizáció - és ezzel együtt a saját maga - ellenségének számít előttem, függetlenül attól hogyan magyarázkodik.

Lehet hogy kemény ez a vélemény, és nyilván kényelmesebb lila liberális mámorban lebegni mint észrevenni a kegyetlen valóságot, de nyugi bele, minden népség így gondolkodik, és kizárt hogy téged igazán befogadjon pl. egy fekete közösség, még akkor is ha fennhangon véded a fajukat. Árulónak számítasz ugyanis a hozzáállásoddal (jobb esetben hülyének néznek), és az árulókat (meg a hülyéket) nem nagyon szeretik sehol sem.

Gábor.M 2010.07.09. 21:49:20

@baliquez: Igen, több mint valószínű, hogy nem fogadnának be, még az is lehet, hogy "megennének". Még az is elképzelhető, hogy ezzel kiközösítem magam. DE! Nem úgy akarok beállni a sorba, mint aki szapulja az EMBERtársait.

Nem szerettem volna, hogy ez a vita így elmérgesedjen. Nem téged akartalak ezzel bírálni, hanem a témát.
Javaslom, hogy itt zárjuk is le a szóváltást.

KennyOMG · http://etkt.blog.hu 2010.07.10. 22:49:42

@Kun András: sztem Durban nem olyna gaz, mert ott a varos sikitja magaro-magatol, hogy "megdoglessz, geci!", ezert az ember folyamatosan figyel. En sokkal veszelyesebbnek talalom pl Fokvarost, ahol melledkanyarodik egy dorogs idiota, es mar bok is szo nelkul.
süti beállítások módosítása