window.fbAsyncInit = function() { FB.init({ appId : '217136951693260', autoLogAppEvents : true, xfbml : true, version : 'v10.0' }); };
-->

A bejegyzés trackback címe:

https://onthespot.blog.hu/api/trackback/id/tr992746435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grafi 2011.03.17. 10:45:57

olyan, mint egy rosszabb törmeléklerakóhely, szegények...

grafi.blog.hu

Jetty 2011.03.17. 10:59:11

Ne ezeknek siman atutalhattatok volna azt amibe ez a "remek" tenyfeltaro" "hosies" utazas kerult!

Nem lenne pofatok leirni hany millio forint volt ugye???

annacska30 2011.03.17. 11:28:14

Most néztem repülőjegyet Tokioba, 200 ezer forintért már lehet menni! Inkább a segélyszervezetek költségvetéseit nézegesd, akár a kint lévő magyarokét, akik tökre nem tudnak részt venni a munkában (mert nincs eszközük, nem beszélik a nyelvet, és a japánok alapvetően nem is nagyon akarják őket bevonni), és kb annyi, amúgy ott vásárolt élelmiszert osztanak szét, mint amennyibe az utazásuk meg az ottlétük kerül, ráadásul még az újságíróknál is kevesebb időt töltenek ott, na ők, tekintve, hogy segélyszervezetek, és nem újságírók, valóban inkább átutalhatták volna a pénzt kinti segélyszervezeteknek! A riportereknek viszont a riport a dolguk, ajánlom figyelmedbe az origós cikküket, a magyar sajtóban nem olvastam jobb helyszíni anyagot Japánból, és képzeld, utána még adakoztam is - kinti szervezetnek! (Amúgy meg egyenes összefüggés van a katasztrófák utáni médiajelenlét és a külföldről jövő segélyek között, a világ így működik, csak Magyarország ilyen, hogy fikázzák a helyszínről jelentkező újságírót, el se hiszem.) www.origo.hu/nagyvilag/20110315-itt-nincs-mit-keresni-helyszini-riport-japanbol-az-on.html

wannee/mayaa/du/ yaru (törölt) 2011.03.17. 11:43:28

@annacska30:

Én inkább ezeket a helyszíni beszámolókat ajánlanám:

napkeletikincseim.blogspot.com/2011/03/foldrenges_16.html

napkeletikincseim.blogspot.com/2011/03/vizvetel-raktarozas.html

tokyoreloaded.blogspot.com/

És igen, az itt élő magyarok igen nagy része beszéli a nyelvet-ellentétben e bátor párossal, akik nyelvismeret és egyéb ismeretek híján kénytelenek voltak másod-vagy harmadkézből való infókra, forrásokra támaszkodni...

Jetty 2011.03.17. 11:47:45

@annacska30: Nem olvastal jobbat???
Nem csodalkozom mert ezzel egyutt mind szar!:)

Akik itt elnek, jol tudjak, hogy kamu es hatasvadasz amit ezek leirnak...

Ezt nem neveznem riportnak!
Ha neked az, akkor csak tessek...

annacska30 2011.03.17. 12:02:52

nyilván azért volt az origó címlapján, azért vette át az anyagukat a bbc meg a cnn, azért kapják a díjakat és azért írnak a legjobb lapokba, mert amit csinálnak, az szar! bezzeg te!
(nem ott élők blogjairól, hanem újságírókról beszélek, akik odamentek magyarországról - az onthespot blogot meg nem azért olvassuk, hogy megtudjuk, mi van japánban, arra majd lesz a film meg a cikkek meg a bejelentkezések, hanem hogy olvassuk eszter és andrás webnaplóját - blogját! szerintem te ne olvasd, mert csak irigy leszel, már most az vagy)

Zaphod · http://zzzzuuuppp.freeblog.hu/ 2011.03.17. 12:30:19

Én mindig abba a csapdába zuhanok, hogy azt gondolom, az idiotizmus összes fajtájával találkoztam már, és akkor jön a megdöbbenés; megint van új a nap alatt.

Olvasom a kommenteket, és totál cikinek tartom, hogy magyar vagyok, mert hol máshol is fordulhatna elő, hogy egy rövid képriportot követően azzal legyen elfoglalva a nép kommentelő fia / lánya, hogy mennyibe került az újságíróknak az út, és egyéb baromságok.

tök hülye · http://faek.blog.hu 2011.03.17. 13:19:47

Innen olcsóbb lett volna fotókat venni. A repülőjegy árából sokkal több kifért volna. :P

photo.kyodonews.com/

tök hülye · http://faek.blog.hu 2011.03.17. 13:24:54

photo.kyodonews.com/pricing.asp - árak is vannak. A 6 fotó az 6*$75 (csak szeretnétek 250.000 látogatót) azaz $450, váltson szarul a bank $: 450$*210Ft/$ = 94.500 Ft. Tokióba oda-vissza a replülőjegy alsóhangon 200.000 Ft, thát legalább 300.000 Ft-ot el lehetett volna adakozni.

(Főleg mivel az általatok írt cikk - a benne szereplő hülyeségek maitt - nem tekinthető értéknek.)

kamuszutra 2011.03.17. 13:39:15

hát, ugye kinek mi az érték.:) egy ide írt "értéktelen amit csináltok, minek mentetek oda" típusú komment értéke is vitatható, mégis mennyien produkálják.

2011.03.17. 13:56:35

Ez igen!

Ez megint fontos volt. :)
Google.Com a barátom, 2 perc alatt 30-40 ilyen posztot lehet csapatni.

Köszönjük Eszti és Andris, hogy olyat tettetek le az asztalra, amit még eddig senkinek sem sikerült. Olyan képeket és riportot adtatok Japánból, amilyet szerintem átvesz az Al-Dzsazíra, a BBC, a CNN és az összes állami televízió.

Köszönjük!

gergel 2011.03.17. 13:57:23

streamer1.carnation.hu/mtvod2/hirado/2011/03/15/cunami.wmv?MSWMExt=.asf
:(
Az, hogy 2 napig voltak, mindenképpen hiba, de utólag már nem tudnak ezen változtatni. Valóban megfutamodtak és feleslegesen költötték el a pénzüket, haszontalanul, de azért képzeljük magunkat a helyzetükbe. Valószínűleg mi is megfutamodnánk a vízihullák és a reménytelen emberek tömegét látva, gondoljatok már bele hogy több mint 500 ezer hajléktalan ember, törmeléksivatag stb...

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2011.03.17. 14:01:52

Nem lépek disznóólba ha tudom, hogy szaros lesz a lábam...ennyi..

Bandúr Kandi 2011.03.17. 14:06:16

@Nemo1777: mindig is csodálkoztam azon hogy vannak emberek, akik nulla tehetségük ellenére azzal próbálnak feltűnni hogy mások munkáját bírálják és közben azt gondolják magukról hogy mekkora királyok...szánalmas..

Alikam 2011.03.17. 14:06:20

Tegnap már megkapták az általános oltást erre ma előállnak 6 képpel...

Hiába, ecce homo...

2011.03.17. 14:08:52

Soha nem fogom megérteni h miért ne mondhatnám valamire azt hogy szar ha egyszer szar.
Mit mondjak rá? Mondjam rá azt, hogy nekem nem tetszik? Az ugyanazt jelenti csak buzisan hangzik.

Ha úgy tekintek ennek a 2 szerencsétlennek a munkájára hogy egy halom fos, koktél-cserkóval a tetején, akkor én úgy fogok tekinteni rá akkor is ha ütvefúróval vésik a gerincembe hogy toleráns vagyok.

Alikam 2011.03.17. 14:10:16

@gergel: nem azért futamodtak meg, hanem mert féltek a sugárzástól. Csak az máig érthetetlen, hogy akkor minek mennek egy atomkatasztrófa helyszínére...

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.03.17. 14:25:21

@Grafi: jaj ne reklámozd már itt a szerencsétlen blogodat, vagy akkor legalább ne tettesd, hogy érdekel, mi van japánban! köpni kell.

hollario 2011.03.17. 14:35:01

@Hivatásos beszólóművész: Persze, hogy mondhatod, ettől még az irigy, gyűlölködő senki, pl. Nemo1777 még irigy, gyűlölködő senki marad, aki a teljesítménytől függetlenül fog mocskolódni.

kamuszutra 2011.03.17. 14:46:35

@Alikam: elég szar lenne az életük, ha kommentekben ítélkező droidoknak akarnának megfelelni, és nem a saját akaratuk szerint cselekednének. már miért ne tehetnének fel 6 db képet? mert néhány hülyegyerek majd azt fogja írni, hogy "értéktelen, miért nem vettetek képet máshonna, ezért felesleges volt kimenni"? ugyan már, hát szarnám le a helyükben én is, hogy mit nyávognak a gyökerek. van egy szerződésük egy tévével, azt teljesítik, és végülis a tévé fizet (a filmekért, nem a fotókért), nem pedig a kommentelő gyökerek. ha tetszik nézed, ha nem, akkor elkapcsolsz, ill. ellapozol innen. a fikázó kommentek csak arra jók, hogy én röhögjek rajtuk. 3 másodpercig.

Somaka 2011.03.17. 14:48:25

@Hivatásos beszólóművész: nem az a baj ha neked nem tetszik, hanem h ezt leírod és ilyen primitív formában, köpj fel és állj alá! Köszi

Mercel 2011.03.17. 14:49:05

Hello!

Tényleg nem értem a fikázást. Az ÖRÖK fikázást.
Ha szarnak tartjátok amit ez a két ember csinál, akkor tessék jobban csinálni.
Bárkiből, értsd bárkiből lehet újságíró.
Ültök a kényelmes vagy kényelmetlen széketekben, és más munkáját fikázzátok.
Nekik nem feltétlenül az a dolguk, hogy adakozzanak, hanem az, hogy olyan helyekre menjenek el, ahova egy átlagmagyar soha semmikor a lábát nem tenné be, mert nem érdekli vagy fél.
Ezzel nincs semmi gond - csak akkor ne fikázzuk azokat akik odamennek, és hírt hoznak ilyen helyekről, történésekről.
Szarnak tartom a valóvilágot - nem nézem - szarnak tartod az OnTheSpot-ot? Ne nézd.
Ennyi.
Ja igen, és a más melójának leszarozása, dögöljön meg a szomszéd tehene is igenis tipikus "magyaros" dolog.

"Frigyes"

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2011.03.17. 14:55:22

@Alikam:

"Tegnap már megkapták az általános oltást erre ma előállnak 6 képpel...

Hiába, ecce homo..."

...van az a vicc a vadászról és a medvéről...:)))

2011.03.17. 14:55:29

@Mercel:
De figyeljé má!

Hogy döntsem el h tetszik-e, vagy nem ha nem nézem meg?
És ha engedélyezik a kommenteket, csak akkor merjek írni ha tetszik? Akinek nem tetszik az kussoljon?

Másik:
Csináljak jobbat, ha nem tetszik?
Tehát, ha nem tetszik az ország, akkor csináljak egy másikat?
Ha nem tetszik a Nemzeti Színház vagy a 4es metró, vagy az új alkotmány, akkor csináljak jobbat?

Hát hülye-e vagy?

A blogolás lényege a kommentek. A nép véleménye! Eljárt már az idő az egyirányú tájékoztatás fölött. A blogolás lényege h hozzá tudjanak szólni a dolgokhoz.

Somaka 2011.03.17. 14:57:39

@Hivatásos beszólóművész: igen, kulturáltan építő kritikát gyakorolva bármit lehet helyteleníteni.... mármint egy intelligens embernek...... amilyen te nem vagy.....

kamuszutra 2011.03.17. 15:02:16

@F_Jikov: milyen többség? mihez viszonyítva? egy-egy adásuk nézőközönségéhez, az oldalt olvasók összeségéhez, vagy a kommentelők számához viszonyítva? ami számodra nem értékes, az másnak még lehet értékes. vagy van egy abszolút objektív mérce, hogy mi az értékes? ez a 2 arc attól sztár, mert sokaknak tetszik amit csinálnak. szerintem sokkal több embernek tetszik, mint amennyinek nem tetszik. te is alkottál már valamit? mutasd, hadd röhögjek rajta.

2011.03.17. 15:05:16

@Somaka:
Ahha, tehát ha intelligens akarok lenni, akkor nem mondok romboló kritikát.
Csak kulturált építő kritikát gyakorlok!
Köszönöm a tanítást!

Viszont mint szólnál ha együtt mennénk a kulturált kritika oktatásra? Vagy az kulturált és intelligens ember által gyakorolt kritika, ha valakire azt mondod h szerinted nem intelligens? :)

Hülyegyerek, te kb akkora prosztó barom vagy mint én, csak te még világgá is kürtölöd h barom vagy! :) Szerintem ne legyél büszke magadra! :)

Somaka 2011.03.17. 15:08:08

@Hivatásos beszólóművész: az h nem vagy intelligens ember nem kritika csupán ténymegállapítás, szerintem olvasd vissza magad hátha rájössz magadtól is.....

tlantos 2011.03.17. 15:16:00

@Nemo1777: barom. Talan ha kicsit lentebb lapoznal a blogban...

Alikam 2011.03.17. 15:35:24

@kamuszutra: neked biztos új, mert még leragadtál a tanácsköztársaságban, de már szólásszabadság meg demokrácia van.

Igenis a kritikát is fogadni kell. Az, hogy mindentől elfordulsz ami nem tetszik, aztán egy idő után azt veszed észre nem tudsz hova nézni...

kicsitian_real 2011.03.17. 15:36:34

@Nemo1777: hogy te mekkora demagóg idióta vagy! :D Légyszíves azonnal add el a lakásod (ha van kocsid, azt is), és utald át a Japánoknak az összeget azonnali hatállyal! Troll...

Everyl 2011.03.17. 15:53:56

Szerintem:

fikázás, vagy kritika, részemről mindegy, de egyet kell értenem azokkal, akiknek felszaladt a szemölkdökük a Japánnal kapcsolatos cikkek miatt. Két lelkes fiatal kialakított magáról egy képet, hogy ők bizony felveszik a sárba tiport oknyomozói jelmezt és megmutatják kishazánknak, hogy van létjogosultsága ennek a kihalófélben lévő szakmának.

Nos ehez képest vagy mert gyávák, vagy mert a szponzor csettintet, de tény: két nap téblábolás után elszaladtak az országból, ez kúrva nagy öngól. Mert nem fér bele sem a "pózör, jó színész vagyok és úgy csinálom mintha érdekelne" vagy a "szívvel lélekkel kúszok mászok" sablonba.

Ezt kár szépíteni, talán annyi, hogy remélhetőleg egyszeri botlás volt és nem ez lesz a szinvonal.

kamuszutra 2011.03.17. 16:14:55

@Alikam: a szólás szabadságával éltem én is, amikor pl. a te véleményeddel kapcsolatban fogalmaztam meg kritikát. vagy ha valaki te álláspontoddal szemben fogalmaz meg kritikát, az már nem annyira bejövős?

a kritika fogadása vagy nem fogadása is a választási szabadság része, nem? nincs sehol előírva, hogy kötelező elfogadni más kritikáját. látod, te sem fogadtad el az enyémet, hanem ellentmondtál.

Alikam 2011.03.17. 16:17:53

@kamuszutra: igen és ez így van rendjén, persze amíg nem gyökerezel, meg droidozol...

kamuszutra 2011.03.17. 16:20:05

@Everyl: semmi probléma nincs azzal, hogy hazajöttek 2 nap után. pont az lett volna a ragaszkodás a szerephez, a pózolás, ha ott maradnak. azt tették amit a szívük diktált. féltek, hazajöttek. a legjobb döntést hozták, a saját szempontjukból nézve. és nyilvánvalóan a saját szempont a legfontosabb. több megértés kérek eszter és andrás nevében.

kamuszutra 2011.03.17. 16:23:13

@Alikam: a gyökerezés és a droidozás is a kritika és a szólásszabadság része. ha nem tartod magad gyökérnek és droidnak, akkor nem fog rajtad a véleményem, ha pedig annak tartod magad, akkor pedig betalált a vélemény. a személyhez fűződő jogaidat nem sértettem, mivel a közönség nem tudja konkrét személyhez kapcsolni a nickedet.

wannee/mayaa/du/ yaru (törölt) 2011.03.17. 16:37:07

@LiberAll:
"hogy milyen faszságokat írnak az indexen"

Meg is lepődtem rendesen, amikor a japán hírek (www.ustream.tv/) után az indexre tévedtem. "csak Nagojában 300 halott" és egyéb rémhírek :(

Bonnita 2011.03.17. 16:46:21

Kedves Mindenki!
Nekem is az a véleményem, hogy a fiatalok elkapkodták ezt a japán utazást.
De !!! mi köze ehhez a Vöröskeresztnek, meg a repülőjegy árának ?
Érjenek haza épségben, ezt kívánom nekik.
Szerintem ők is tudják már, hogy nem mérték fel eléggé az út kockázatát, nem kellene bántani őket, egyikőtöknek sem ártottak.Tehetséges, ügyes gyerekek, sok érdekes, izgalmas filmet fognak még készíteni

norbi2k 2011.03.17. 17:20:48

legalább a képek jók lennének... legközelebb ne vakuzzátok szembe az öregeket, esetleg red-eye funkcio hamár...

Decsibácsi 2011.03.17. 17:28:11

A riportot leszarom, de mi van a Fuji Speedway-jel?
Amúgy én is sajnálom az ott élőket, de aki oda adakozik az gondolja át a dolgokat és vegyen inkább valami szépet a szeretteinek.

Decsibácsi 2011.03.17. 17:30:22

@Decsibácsi: Természetesen a Suzuka Circuit-re vagyok kiváncsi..

Mityu Addideapénzt kft LE 2011.03.17. 17:45:48

@Mercel:

"Bárkiből, értsd bárkiből lehet újságíró. "

Tudod ez nem igazán jó ám. Mert ez meg is látszik a minőségi újságírásnak nevezett szenzációhajhászós hozzáálláson. Közel 5 évig dolgoztam egy igen nagy nevű újság szerkesztőségében. Hát igen vegyesek a tapasztalataim róluk. Illem, viselkedés, tisztelettudás, kommunikáció, logikai kézség... Hát nem volt egyik sem erősségük. :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2011.03.17. 18:00:38

@norbi2k:

Az a trendi pedig. Elszalad a bótba összevásárol félmillióért pár menőnek láccó cuccot, s kattintgat. Mindent, persze a fényképezés legalapvető kérdéseivel sincs tisztában. Ezért Auto üzemmódban teszi. A gép meg vagy eltalálja a helyes expot vagy nem. :)

Olvasom, hogy kiutazva a földrengés helyszínére rádöbbentek a "pusztítás" szó igazi jelentésére. Tessék mondani, a tavalyi borsod megyei eseményeknél miért nem teccettek ilyen lelkesen ott lenni? Ott sem volt kutya amit vitt a víz. S az a hang is igen hátborzongató volt.

pitaa 2011.03.17. 18:02:21

kedves on the spot, takarodjatok a halálba a díjaitokkal együtt.

szellemi vébéká 2011.03.17. 18:17:49

tyű, micsoda szakmai műhely van itt, asztakurva. úgy tűnik a többség azt sem tudja, pontosan miről is beszél.
először is, attól, mert valaki oknyomozóként aposztofálja magát általában, nem biztos, hogy az adott munkája oknyomozás. jelen esetben oknyomozást számonkérni rajtuk hozzá nem értésről tanúskodik. nincs ugyanis mit kinyomozni: a pusztulás oka a földrengés. ez inkább tényfeltárás, ha már, de még inkább talán utinapló lesz.
másodszor: olyan művet fikázni, ráadásul ennyire primitíven, mint itt néhányan (pitaa), amely még el sem készült, nos, ez nagyjából be is lövi, mennyire érdemes ezekkel a kommentelőkkel foglalkozni.
az újságírók pedig pont annyira szarok itthon, mint a vízvezetékszerelők, kőművesek, hivatalnokok, útburkolók, tanárok, rendőrök. kihagytam valakit?
egyébként kiváncsi lennék, mit szólna az a suttyó, aki itt felháborodik újságírók kiutazásán, megemlítve azt is, hogy azt a pénzt oda lehetne a japánoknak (!!!) adni,szóval, mit szólna, ha az esti híradóban, kezében az ászokkal azt hallaná a bemondótól, hogy kép az nincs, bocsi, drága az út. nézhetne rádiót. barom.
na, további jó szakmázást! muhahaha

Kyria 2011.03.17. 18:25:53

Véleményem szerint, aki ilyen alpári, műveletlen, szánalmas módon ad hangot a véleményének, az saját magáról állít ki lesujtó bizonyítványt. Nem gondolnám, hogy egy újságírónak/riporternek atomfizikusnak (is) kell lennie, elég ezzel foglalkozó szakírás van, aki mélyebb ismeretekre kíváncsi, fáradjon el oda. (Mielőtt valaki meggyanúsít, nem vagyok bértollnok, nem is szoktam a műsoraikat nézni, de Nemo1777, pitaa, F_Jikov, Hivatásos, stb. értelmetlen vagdalkozása felháborít.) Vajon miért ennyire frusztráltak???

Mityu Addideapénzt kft LE 2011.03.17. 18:30:08

@szellemi vébéká:

Sajnos azt nem szabad kifelejteni, hogy egy-egy ilyen hírszerkesztői blog milyen célt szolgál? Önmegvalósítást valami olyan témán keresztül, ami esetleg nagy érdeklődésre esélyes vagy valódi tájékoztatás. Személyes tapasztalatom van sajnos a segíteni akarás szerepébe bújtatott blogszerkesztői médiahiéna viselkedésről. Amikor valaki azért görcsöl egy ilyen szenzációhajhász hírszerkesztősdivel, hogy bekerüljön az "újságíró" fenegyerekek közé én speciel nem tartom elismerendőnek. Ezekből lesznek a bulvárhiénák vagy a "szeretett" celebek, Mónika/Balázs/Juci/Béla show műsorvezetői később. Képzettség, háttértudás a béka segge alatt. Tudok neked erre élő példát is mondani. Sajnos.

szellemi vébéká 2011.03.17. 18:48:43

@Mityu: 1. ne nézz és ne olvass olyat, ami felháborít vagy nem tetszik.
2. ez blog teljesen egyértelműen - mivel ugyanaz a cím - egy tévéműsor promóciója, teljesen más funkcióval, mint a vélemény- vagy hírblogok.
3. nem értem, miből gondolod, hogy ők segteni mentek és egyáltalán, mit bújtattak mibe? te érted magadat?

Tiltsuk Bea 2011.03.17. 18:52:39

Ez volt már?
hircsarda.blog.hu/2011/03/14/disneylandben_forgatott_az_on_the_spot_stabja

"A gyerekek arcát több helyen is festékkel torzítják el, hogy úgy nézzenek ki mint valami nagy egér" stb.

Nagyon jó!

yanchi345 2011.03.17. 18:59:40

Istenem, ez tényleg Magyarország...
Gratulálok a kommentelőknek az általuk hozott színvonalhoz. Ennél lejjebb csak, ha a vakondok is érdeklődik.

Mityu Addideapénzt kft LE 2011.03.17. 19:07:48

@szellemi vébéká:

Egyelőre a film alapjául szolgáló témát nem forgatókönyv írók adták.
Az kicsit sem érdekel, hogy a blogot minek nevezed. Most döntsük már el. Újságíróknak nevezzük őket vagy csak filmes témát kereső amatőröknek. Vagy bloggereknek. Vagy az dönti el, hogy mikor milyen szerepet húznak magukra, hogy milyen a tetszés idexe az általuk promociózott anyagnak?

Aztán meg engedd már meg légyszíves, hogy olyanhoz is hozzászóljak, ami nem nyerte el 100%-ban a tetszésemet. Vagy eltérő véleményem, netán más irányú tapasztalatom van, mint pl. neked. Mégis hogy gondoltad? Csak csöpögő dicséret jöhet? Cukcsi, édibédicukorfalat és társai? Tudom, ez a trendi.

Borsodi árvízhez is akart hozni egy blogger indexes újságírót meg DunaTv-s operatőrt. Mondtam, ha meg kell fogni a homokzsákot remélem nem kell szólni érte, hogy nincs kivétel. Aztán mégse akartak jönni, se az indexes, DunaTv-s... :)

Tiltsuk Bea 2011.03.17. 19:09:18

@szellemi vébéká:
A vízvezetékszerelőink, kőműveseink és egyéb szakembereink többsége kifejezetten jónak számít, a tanárok sem rosszabbak mint máshol, az útépítők és a rendőrök esetében meg szerintem nem azzal van a baj, aki a munkát végzi. Sőt még újságírók is vannak egész jók.
Na persze nem az inkriminált blog szerzői.

Híradóban meg nincs kép mi, ha nem megy ki valaki? Na ez a muhahaha.
Most sincs kint egy "komoly" tv-s stáb sem tőlünk (kivéve Fókusz), mégis van jó pár perc képanyag, és új majd minden este.

Nem, ez tényleg a hírek, a bulvár szenzációk felhasználása a magamutogatásra. Elég csak annyit megnézni (nem csak a mostani posztban) hány képen pózolnak, bocs. szerepelnek az alkotók.

És mindenki másnak aki a kritikákat szidja: nincs igazatok. Bárki, aki nyilvánosan megnyilvánul, fel kell, hogy készüljön a kritikákra is. És bár a mocskolódás, anyázás tényleg a hozzászólás szerzőjét minősíti, a közszereplőt (vagy a közszereplő szeretnék lenni blogos újságírót) meg az, ahogy a kritikákra reagál. Az anyázásra meg a legjobb egyszerűen nem reagálni.
Viszont az anyázáson kívül (szvsz) minden egyéb itt megfogalmazott kritika igenis jogos.

Tiltsuk Bea 2011.03.17. 19:22:06

@Mercel:

"Tényleg nem értem a fikázást. Az ÖRÖK fikázást.
Ha szarnak tartjátok amit ez a két ember csinál, akkor tessék jobban csinálni."

Hát asszem' ezt nagyon sokan jobban tudnák csinálni, de persze nem ez a két piperkőc az egyetlen: nagyon sokan vannak az ilyen "szakmákban" hasonló lehetőségekhez jutott fiatalok, akik azt hiszik, hogy jó is, amit csinálnak.

Nekem pl. volt kiállításom a 2000-es tiszai árvízkor készült képeimből, sok elismerést is kaptam, és közben pakoltuk a zsákokat, meg segítettünk bútorokat cipelni. Mégse tudja senki a nevem és nem is vágyom rá.

F_Jikov 2011.03.17. 19:34:22

@kamuszutra: Hát nézd, ha már így egyenesben rákérdeztél, akkor a mai napom így nézett ki: reggel megetettem a disznókat, utána bevásárlás, gyerekek iskolába, délelőtt a szikraforgácsoló gépünket programoztam, délután megmetszettem néhány fát, este megint megetettem a disznókat. Na, röhögj akkor. Hozzátenném, hogy én már a reggeli disznóetetéssel társadalmi szempontból nagyságrendekkel értékesebb munkát végeztem, mint ez a két semmirekellő a másfél napos katasztrófaturistáskodásával.

barbie83 2011.03.17. 19:39:16

@Kyria: De aki elegáns stílusban hord össze ostobaságot, az is szegénységi bizonyítványt állít ki magáról. Mindig csak a szellemileg sötétnek kapaszkodnak és hivatkoznak a formára. Cáfold a mondanivalót, akármilyen stílusban is írta valaki, azután fikázhatod a stílust. Ez így csak egy szánalmas kaparás a részedről, amit egy magamfajta hiprintelligens ember kiröhög.

Suna bácsi 2011.03.17. 20:35:40

Bírom a sok kritikus szakértőt... szerintem még egyetlen riportjukat sem látták...
A csúcs az, amikor azzal jönnek, hogy mennyibe volt az út, azt miért nem inkább erre-arra költötték...
Először is a te pénzedből mentek, gyökér?
Aztán meg az újságírónak éppen az a dolga, hogy lehetőleg minél hitelesebben tájékoztasson az adott eseményről, különösen akkor, ha ilyen globális méretű problémáról van szó.
Az vesse rájuk az első követ, aki ott maradna a radioaktív sugárzásban.
Nektek amúgy ki a hiteles, csak nem a freitamás, aki a moszkvai sarki zöldségessel akarta lebérgyilkolni a magyar miniszterelnököt?

Suna bácsi 2011.03.17. 20:59:28

Ajánlom közfigyelembe az alábbi fotót:
img385.imageshack.us/img385/9750/kevincarterpurlitzerdjaxg8.jpg

A fotót dolga nem a segítségnyújtás. Nem menthet meg minden haldoklót, éhezőt, földönfutót. Azért nem, mert fizikai képtelenség. Ezért nem csinál mást, mint dokumentál és tájékoztat. Punktum.

Naszta · http://naszta.hu 2011.03.17. 21:47:44

@Suna bácsi: Fotó: mondjuk ebben a helyzetben simán kifizetném azt a 25 centet (az élete árát), amibe a szelet kenyér kerül, vagy csak simán odaadnám az uzsonnámat. Erre nincs kifogás.

Ex0dus 2011.03.17. 22:16:36

@Suna bácsi: Nem tájékoztatnak ezek senkit. De vigyázzál, mert téged is elérhet a sugárzás akár már holnap is.

Komolyra véve, mint már leírtam egyszer, nagyon komikus dolog tud lenni, amikor totálisan sötét, hozzá nem értő emberek próbálnak meg valamiről véleményt mondani.
Néha benyomom a CNN-t kaja közben és röhögök, hogy néha milyen debil a kérdező. Az ilyen emberek nem tájékoztatnak, az ilyen emberek maximum szórakoztatnak a hülyeségeikkel.

Ez a mostani riport az utóbbi kategóriába lett volna sorolandó, ha éppenséggel nem pont egy katasztrófa kellős közepén lettek volna. Így sajnos ez se nem szórakoztató, se nem tájékoztató, inkább vérlázító.

zsoltiss (törölt) 2011.03.17. 22:27:17

Borzalmas pusztítást okozott a földrengés és a cunami. Csodálom Andrist és Esztert, hogy el mertek menni ilyen veszélyes helyre! Minden elismerésem a profi beszámolókhoz, csak így tovább! A legtehetségesebb magyar tévések, és akármelyik külföldi hírcsatornánál is megállnák a helyüket! Büszke vagyok Rátok! :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2011.03.17. 23:09:34

Hitelesség és pontos tájékoztatás lehet inkább ez az oldal, nem?

nukleraj.blog.hu/

Részletesebb, pontosabb, objektívebb tájékoztatás a miértekre. Szerintem.

Aztán ezzel párhuzamosan az index is lehozott (kiutazgatás nélkül) egy cikket (kicsit több képes illusztrációval):

index.hu/tudomany/2011/03/17/az_atomeromu-krizis_elso_hat_napja/

@zsoltiss:

Jah, kellettek ők oda, mint kínai piacra a számlatömb.
Azért ennél kicsit több kell egy televíziós hírszerkesztői tevékenységhez. Attól, hogy pl. Barakonyi Szabolcs kezébe nyomtak egy digitális fényképezőt még nem vált fotóriporterré. Mert akkor a nagyanyám is az, aki néha néha kattintgat párat egy-egy eseményen.

De megemlíthetném Élő Gábort, aki a Lánchíd rádióban, mint főszerkesztő osztotta az észt a valódi rádiós-tévés újságíróknak, holott Gáborunknak sok köze nem volt (és most sincs) az újságírói szakmához. De a rádiózáshoz, tévézéshez sincs. :)

zsoltiss (törölt) 2011.03.17. 23:53:40

Eszter beszámolója a Klub Rádiónak:
www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=124692

Andris beszél a szörnyűségekről, és amint feleleveníti a rossz emlékeket, többször elcsuklik a hangja:
www.gazdasagiradio.hu/cikk/61292/

Mityu Addideapénzt kft LE 2011.03.18. 08:19:03

Hiteles, pontos és szinte naprakész információk szipogás és mindenféle sallang nélkül egy ott élőtől:

napkeletikincseim.blogspot.com/

Kicsit több és tárgyilagosabb fotókkal.

annacska30 2011.03.18. 08:20:01

Nagyon jó mindkét beszélgetést, köszi szépen! A sok sutyeráknak: ez egy személyes napló, egy blog! Ne ezalapján ítéljétek meg Eszteréket mint újságírókat, hanem a filmjeik, a híradó bejelentkezéseik, a BBC-s, CNN-es interjúik, amiket ők és amiket velük készítettek: www.youtube.com/onthespotvideo#p/u/2/DI0fWrE6dL4, meg a cikkeik alapján! Ezt a blogot akkor olvassátok, ha érdekelnek ők mint emberek,hogy hogyan élik meg személyesen a munkájukat! Kinek magyarázok én itt?

Jetty 2011.03.18. 09:54:56

@kakula zé: OK hiszik magukrol , meg Ti roluk!:)

Jetty 2011.03.18. 09:57:55

@Alikam: Az itt elo magyarok is felnek talan, megsem menekulnek(bar a honi media, meg ez a ket okor ezt sugallja)...es nem kapnak erte penzt....

zsoltiss (törölt) 2011.03.18. 11:24:00

Annácska, az a baj, hogy ezek ezt nem értik... írhatsz nekik bármit, rá se hederítenek, én ezért nem is írok nekik semmit. Fogadni merek, hogy egyetlen egy filmjüket sem látták, a zöld irigység beszél belőlük, vagy talán felbérelt, megszervezett lejáratókampányt folytatnak, Magyarországon sajnos még mindig vannak olyan erők, akiknek szúrják a szemét, ha valaki nemzetközileg is nagyobbítja Magyarország hírét...
Azt tanácsolom Neked, Annácska, hogy ne foglalkozz velük, inkább olvasd Andris és Eszter blogják, Facebookját, Twitterét... Sokat lehet Tőlük tanulni!

Kyria 2011.03.18. 13:15:24

@Barbie83

Bizonyára megérted, hogy csak akkor tudok Neked válaszolni (vagy Veled vitatkozni), ha kifejted: pontosan mit találsz ostobaságnak az általam leírtakból?
Kérlek, azt is magyarázd el nekem, mit jelent a "hiprintelligens" kifejezést, mert ezt még nem hallottam.
Felvetéseddel kapcsolatban: milyen "mondanivalót" cáfoljak pl. Co2 - csak nekem lenne olyan érzésem, hogy mindjárt nyakon verem a katasztrófa turista fotóst?
pitaa - kedves on the spot, takarodjatok a halálba a díjaitokkal együtt, nemo1777 -
Ne ezeknek siman atutalhattatok volna azt amibe ez a "remek" tenyfeltaro" "hosies" utazas kerult!
Nem lenne pofatok leirni hany millio forint volt ugye???
stb. hozzászólásaiból?
Végezetül megjegyzem, hogy én nem kapaszkodtam sehová, nem is kapartam semmit, egyszerűen csak leírtam a véleményemet. Neked pedig őszintén kívánom, hogy szebb napjaid legyenek és a keserűségedet ne öntsd ilyen formában másokra.

Jetty 2011.03.18. 14:50:33

Nincsen felelem es retteges, Tokio nem szellemvaros, az emberek orulnek, hogy elnek mert ujra tudjak kezdeni.
A magyar media hazudik az embereknek, ahogy ez a ket diszpinty is!

Itt mindenki pozitiv es eloretekint, termeszetesen aki elvesztette valakijet az gyaszban van.

Nincs itt beszaras...

Ez a ket seggfej csak a szerencsetlensegukon akarja megszedni magat. Erdekes miert nem a cserenyszefakat filmezik???
Mert abban nincs szenzacio??? Pedig az is hirkozles!!!

A vedoiknek uzenem, a kommentelok kozul senki nem irigykedik rajuk, mindenki tudna jobbat csinalni....

Jetty 2011.03.18. 15:46:59

Azert azt meg odadobnam...a BBC, es a tobbi riporter meg itt van. A felelemben, sugarzasban...hmmmm...

annacska30 2011.03.18. 20:02:56

Azt meg én dobnám oda, hogy nyilván tök véletlen, hogy lelépett ugyanaznap a Magyar Nemzetes csávó, az RTLklub és a baptisták is, mint Andrásék, és pont ugyanannyi időt voltak Japánban, mint ők! Korábban a Spiegel újságíórja ment haza, aztán az amerikai diplomaták családjaiért külön gépet küldtek, a franciák, a németek, a kínaiak is felkészültek az evakuálásra... a BBC meg a CNN nyilván a legelső gépen lesz, ha valami nagy baj van, a magyar riporterernek ezt picivel nehezebb lenne elérnie, a Spektrum vagy az RTL nem a világ legnagyobb és legbefolyásosabb tévéje!

zsoltiss (törölt) 2011.03.18. 20:54:04

@annacska30: Teljesen igazad van, de a rövidlátók ezt már nem fogják elismerni!

annacska30 2011.03.21. 10:23:49

never mind. nem értem, hogyan dobálhatják sárral az ots-t azért, mert eljöttek a helyszínről, mert nem lehetett tudni, hogy felrobban-e az a reaktor... még jó, hogy eljöttek! és amikor indultak, még nem volt ilyen gáz a helyzet, a twitteren is megírták a dilemmát, hogy menjenek-e, aztán amíg kinn voltak, naponta robbant egy újabb reaktor. én is eljöttem volna, ahogy eljött rengeteg szervezet és újságíró ugyanakkor, amikor ők. kíváncsian várom a filmjüket majd...

Mr. Acid 2011.03.22. 04:14:06

@annacska30: Egyetlenegy reaktor sem robbant fel. A tények makacs dolgok, kérlek.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.03.25. 00:36:46

@安徳拉希: @Mityu: kösz a linke(ke)t !

mityu:"Hiteles, pontos és szinte naprakész információk szipogás és mindenféle sallang nélkül egy ott élőtől:

napkeletikincseim.blogspot.com
"
igen. ennyi.

olvassátok ! nézegessétek !

mocogró 2011.03.25. 05:03:09

@Nemo1777: szánalmas és nevetséges vagy, kis csökött. :(

Jetty 2011.03.25. 17:14:39

@szorokin: Ez egy hiteles adatokkal es elmenyekkel teli blog..kellemes olvasni. Es nincs hatasvadaszat benne.
Nem vagyik a hirnevre, nem tamogtja anyuci es apuci...a lelkem kedves ilyet olvasni!
süti beállítások módosítása